beheren van post

  • Bas op 4 jul. 2018
  • Aantal reacties: 0
Mijn vader woont in een zorginstelling en heeft daar een eigen postadres. Ik woon aan de andere kant van het land en beheer zijn administratie. Het is een hele tour om dat op afstand te doen. Iets eenvoudigs als een vraag aan de zorgverzekering als "Wilt u de post naar mij opsturen?" kan ik wel stellen, maar dat kan niet zomaar. Ook niet als ik met mijn volmacht zwaai. Hetzelfde geldt voor de belastingdienst, en andere overheidsinstellingen die zich baseren op de gemeentelijke administratie. Een eenvoudig correspondentie-adres toevoegen aan de GBA kan ook niet. Dan moet ik voor mijn vader een "briefadres" aanvragen bij mij in de gemeente, maar dat heeft weer andere consequenties. De zorginstelling kan me ook niet verder helpen.
Beste collega-mantelzorgers: hoe doen jullie dat?

Reacties (0)

Plaats een reactie

Reageer op de vraag van Bas.

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd