Mezzo, dé Landelijke Vereniging voor mantelzorgers zet zich in voor iedereen die op eigen wijze voor een ander zorgt, als mantelzorger of vrijwilliger. Dat doen we samen met circa 350 lokale en regionale organisaties voor mantelzorgondersteuning en vrijwilligerszorg en lokale belangenbehartigers.

Actieve meeloopstage (brand) marketing
bij een sympathieke organisatie (3 tot 6 maanden)

Heb jij als student Marketing & Communicatie affiniteit met (brand) marketing, social media en wil jij je actief inzetten om direct resultaten te behalen? Houd je van aanpakken en wil jij graag een leerzame meeloopstage bij een sympathieke organisatie in de omgeving van Utrecht? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Functieomschrijving

Mantelzorg wordt een steeds belangrijker onderdeel in de zorg voor onze naaste. Hierbij groeit ook de vraag naar vervangende mantelzorg zodat er ook ruimte is voor de mantelzorger om even tijd voor zich zelf te nemen of om samen te kunnen genieten.
Om mantelzorgers beter de weg te wijzen in het aanbod van vervangende mantelzorgvoorzieningen en over de drempel te halen hier gebruik van te maken is er ons nieuwe platform ‘Tijd voor jezelf’.

Doel van de meeloopstage is om het platform ‘Tijd voor jezelf’ houvast te geven, meer aanbieders erop te krijgen, partners te vinden, de vindbaarheid te vergroten en content te creëren die helpt ons als sterkste in de markt neer te zetten; alles om de mantelzorger echt tijd voor zichzelf of elkaar te geven zonder (extra)zorgen.

Tijdens de stage ga je aan de slag met ondersteuning van de Innovatie Manager en de marketeer voor het nieuwe platform ‘Tijd voor jezelf’.
Jouw taken bestaan onder andere uit:

  • het ontwikkelen van communicatiemiddelen
  • het benaderen van potentiele partners en aanbieders voor het platform ‘Tijd voor jezelf
  • mee denken om de online vindbaarheid van het platform te verbeteren
  • ontwikkelen van content voor websites, Facebook en intranet
  • helpen bij verdere ontwikkeling en implementatie (marketing) concepten voor het platform
  • het bewaken van de voortgang van diverse (lopende en nieuwe) projecten

Functie-eisen

  • Je volgt een Hbo-opleiding met studierichting Marketing(& Communicatie).
  • Je hebt een creatieve en proactieve persoonlijkheid.
  • Je kan goed zelfstandig werken en in teamverband.
  • Je bent leergierig, enthousiast en sociaal.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
  • Je hebt ervaring met social media.
  • Je hebt passie voor internet marketing en durft mee te denken over de positionering en profilering van ‘Tijd voor jezelf’.
  • Je bent ondernemend, flexibel en klantgericht.
  • Je bent communicatief en ben niet bang om door te vragen.
  • Je hebt affiniteit met de (mantel)zorg.

Wat bieden wij

  • een sociaal en gezellig team
  • een uitdagende en afwisselende stage voor een periode van minimaal 3 maanden
  • een leerzame praktijkomgeving
  • goede begeleiding
  • een passende stagevergoeding

Interesse?

Heb je vragen over de functie, neem dan contact op met Jan Anne van Dijk (manager Taskforce Innovatie Programma’s) 030 7606033 / 06 24716613.

Solliciteren

Lijkt dit jou een leuke functie, reageer dan naar: Monique Timmermans,  personeelszaken@mezzo.nl.