Ik heb mijn lidmaatschap al opgezegd en krijg toch een factuur. Waarom moet ik betalen?

Het lidmaatschap loopt tot 31-12-2016 voor mensen die het lidmaatschap vóór 2015 hebben afgesloten. De betaling van deze termijn heeft u nog niet voldaan, daarom ontvang u deze herinnering. Uw opzegging gaat in op 01-01-2017.

Kan ik een acceptgiro krijgen?

Nee. Mezzo kiest ervoor om geen acceptgiro’s te gebruiken. Dat scheelt aanzienlijk in de kosten die Mezzo maakt voor het betalingsverkeer. U kunt de kosten heel gemakkelijk betalen door het geld gewoon over te maken via uw bank. Wij ontvangen uw overboeking graag op NL10INGB0007986626 ovv uw debiteur- en factuurnummer.

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Op de website van Mezzo www.mezzo.nl/login kunt u uw eigen gegevens aanpassen.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, waarmee ik op de website kan inloggen. Hoe krijg ik een nieuw wachtwoord?

U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door op de pagina www.mezzo.nl/login te klikken op 'wachtwoord vergeten'. U vult dan uw e-mailadres in waarmee u bij Mezzo bekend bent. U ontvangt dan op dit e-mailadres een mail waarin u op een link moet klikken om uw wachtwoord te resetten. Vervolgens verschijnt een scherm waarmee opnieuw een wachtwoord kan worden ingesteld.

Weet u niet meer welke e-mailadres u heeft gebruikt, stuur dan een e-mail naar ledenservice@mezzo.nl of bel met ledenservice 030-659 2223.

Wanneer kan ik opzeggen?

Leden die vóór 2015 lid zijn geworden van Mezzo (en dus per kalenderjaar lid zijn), die kunnen voor 1 december 2016 opzeggen. Het lidmaatschap vervalt dan per 1 januari van 2017.

Voor leden die in de loop van 2015 lid zijn geworden, geldt dat zij 12 maanden lid zijn. Dus vanaf het moment dat het lidmaatschap is in gegaan, zijn zij 12 maanden lid. Zij hebben een opzegtermijn van een maand.

Hoe kan ik opzeggen?

Per e-mail of schriftelijk. Neemt u hierbij ook de opzegtermijn van een maand in acht?

Heeft u toch nog vragen?

Alle lidmaatschapsvoorwaarden zijn terug te vinden op de website van Mezzo: lidmaatschapsvoorwaarden.

Ook kunt u contact opnemen met de ledenservice via ledenservice@mezzo.nl of via 030-659 2223 (De ledenservice is bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag van 10.00-12.00 uur).