Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Op de website van Mezzo www.mezzo.nl/login kunt u uw eigen gegevens aanpassen.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, waarmee ik op de website kan inloggen. Hoe krijg ik een nieuw wachtwoord?

U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door op de pagina www.mezzo.nl/login te klikken op 'wachtwoord vergeten'. U vult dan uw e-mailadres in waarmee u bij Mezzo bekend bent. U ontvangt dan op dit e-mailadres een mail waarin u op een link moet klikken om uw wachtwoord te resetten. Vervolgens verschijnt een scherm waarmee opnieuw een wachtwoord kan worden ingesteld.

Weet u niet meer welke e-mailadres u heeft gebruikt, stuur dan een e-mail naar ledenservice@mezzo.nl of bel met ledenservice 030-659 2223.

Hoe kan ik opzeggen?

Als u bent ingelogd kunt u via uw profiel opzeggen. Houd rekening met een opzegtermijn van een maand voordat uw lidmaatschap verloopt.

Kan ik een acceptgiro krijgen?

Nee. Mezzo kiest ervoor om geen acceptgiro’s te gebruiken. Dat scheelt aanzienlijk in de kosten die Mezzo maakt voor het betalingsverkeer. U kunt de kosten heel gemakkelijk betalen door het geld gewoon over te maken via uw bank. Wij ontvangen uw overboeking graag op NL10INGB0007986626 ovv uw debiteur- en factuurnummer.

Hoe kan ik mijn donatie (periodieke incasso) aan Mezzo stopzetten?

Wij waarderen het dat u periodiek aan ons gedoneerd heeft. U kunt uw donatie stop zetten door het sturen van een e-mail naar onze afdeling ledenservice (ledenservice@mezzo.nl). U kunt ook bellen met de ledenservice via 030-659 2223.

Heeft u toch nog vragen?

Alle lidmaatschapsvoorwaarden zijn terug te vinden op de website van Mezzo: lidmaatschapsvoorwaarden.

Ook kunt u contact opnemen met de ledenservice via ledenservice@mezzo.nl of via 030-659 2223 (De ledenservice is bereikbaar op dinsdag en donderdag van 10.00-12.00 uur).