Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Op de website van Mezzo www.mezzo.nl/login kun je je eigen gegevens aanpassen.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, waarmee ik op de website kan inloggen. Hoe krijg ik een nieuw wachtwoord?

U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door op de pagina www.mezzo.nl/login te klikken op 'wachtwoord vergeten'. Je vult dan je e-mailadres in waarmee je bij Mezzo bekend bent. Op dit e-mailadres ontvang je een mail waarin je op een link moet klikken om je wachtwoord te resetten. Vervolgens verschijnt een scherm waarmee opnieuw een wachtwoord kan worden ingesteld.

Weet je niet meer welke e-mailadres je hebt gebruikt, stuur dan een e-mail naar ledenservice@mezzo.nl of bel met ledenservice 030-659 2223.

Hoe kan ik opzeggen?

Als je bent ingelogd kun je via je profiel opzeggen. Houd rekening met een opzegtermijn van een maand voordat het lidmaatschap verloopt.

Kan ik een acceptgiro krijgen?

Nee. Mezzo kiest ervoor om geen acceptgiro’s te gebruiken. Dat scheelt aanzienlijk in de kosten die Mezzo maakt voor het betalingsverkeer. Je kunt de kosten heel gemakkelijk betalen door het geld over te maken via je bank. Wij ontvangen je overboeking graag op NL10INGB0007986626 o.v.v. je debiteur- en factuurnummer.

Hoe kan ik mijn donatie (periodieke incasso) aan Mezzo stopzetten?

Wij waarderen het dat je periodiek aan ons gedoneerd hebt. Je kan je donatie stop zetten door het sturen van een e-mail naar onze afdeling ledenservice (ledenservice@mezzo.nl). Je kunt ook bellen met de ledenservice via 030-659 2223.

Heb je toch nog vragen?

Alle lidmaatschapsvoorwaarden zijn terug te vinden op de website van Mezzo: lidmaatschapsvoorwaarden.

Ook kun je contact opnemen met de ledenservice via ledenservice@mezzo.nl of via 030-659 2223 (De ledenservice is bereikbaar op dinsdag en donderdag van 10.00-12.00 uur).